agak ANGRY | Cik Siti

Sunday 12 December 2010

agak ANGRY

hurm...ari neyh aku engat leyh la balik PV....tapi, keta plak tak siap lg...so balik esk la.....tadi aku gi makan ngan family aku sushi king....selama neyh aku dok dengar cita adek2 g makan sushi king....engt sedap la....sampai termimpi mimpi...huhu...smpai cam tuu skali aku tringin nak makan........tadi hilang la kempunan aku...mak aku bawa g makan kat situ...pergh......aku nk termuntah kot...sampai skrg ( 2 a.m ) still rasa lagi makanan tuu kat tekak neyh......rasa cam tak nk makan ikan da.....bayangkan sampai cam tuu skali.......erm..mmg patut pn la kot...sbb tadi aku melantak byk pnggan gak la...hehehe....
mak aku beli kat aku handbag....aku tak tau la napa aku berkenan bag yg kaler puteh....hehe....

ops....tag harga pn belum buang lagi....heheh...excited nk snap pic n masukkan dalam blog......

ada org tuu ajak p kenduri...then last2 dia kata tak leyh balik..sbb da mlm sgt.....then esk dia p ngan member2 dia....OK FINE! ENJOY UR LYFE DEAR....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...