kehilangan | Cik Siti

Thursday 30 December 2010

kehilangan



assalamualaikum...
aku kehilangan kawan.....aku kehilangan teman....
aku kehilangan tempat mengadu...tempat melepaskan perasaan rindu...
aku kehilangan seorang insan yang bergelar kekasih di hati ini....
aku kehilangan segala galanya apabila perginya dia dari hati ini....
aku TIDAK lagi aku....
aku yang pernah ketawa bila diusik....
aku yang pernah tersenyum apabila ditegur....
aku yang pernah bergelar 'i'm urs'
now....aku ja yang anggap aku neyh kepunyaan dia...
tapi dia...ntahlah....
aku tidak lagi dapat membaca kata hati nya...
mungkin aku tidak lagi berada dia hati nya.....
it's my fault...sejak mula lagi....
i'm sorry....
janji2 aku hilang bersama kebahagiaan yang aku dapat...
aku lupa semua janji2 aku.....
aku lupa nk bahagiakan dia bila aku lalai dalam kebahagiaan yang dia berikan...
aku TIDAK lagi aku...
aku yang sering menangis di bahu nya di kala sedih.....
now, i;m crying alone...in the car....
menanges atas kesalahan sendiri......
i'm waiting for ur forgiveness....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...