my screto.... | Cik Siti

Wednesday 22 December 2010

my screto....

ye ye je kan secret,....hahha
assalamualaikum kpd pembaca blog aku....^_^...
tengah hari ni ada kelas...tapi aku tak pergi...
sbb topik dia e-learning...huh....
malas aku nak berleter lama2 sal benda tuu...
topik aku hari ni : secret....
korang nak tau tak...aku neyh dulu chatters kat YM( yahoo messenger )
aku mula join chat room neyh sejak dari form 2 lagi....tapi sekarang aku da stop....
nak tau tak id apa yang aku pakai???
letter_of.death....
hahaha....mengerikan....
ramai chatters cakap aku neyh laki.....and bila aku cakap aku neyh pompuan, diaorg tak percaya....
lantak korang la....
sebab apa aku suka masuk chat room????
sebab diaorang tak kenal aku and aku pun tak kenal diaorang....
aku chat hanya untuk suka2...bukan untuk cari partner.....
apa yang kami sembang, start dekat 'karpet' and it will end kat situ jugak.....
time aku sedeyh...aku masuk chat room, diaorang leyh buatkan aku gelak.....
dulu, banyak kali jugak la aku tido lepas subuh....sebab stay up chatting.....
hehehe.....
kalau korang masuk chat room, memang macam2 orang korang akan jumpa....
naseb aku baik sangat sebab aku kawan dengan orang2 yang okay...
ramai jugak la yang perangai cam setan....
apa2 pun...kita tak kacau dia, dia pun takkan kacau kita....
kan aku ada cita ramai yang anggap aku neyh laki....so,tak ramai la laki yang kacau aku....
pada mulanya, aku mengaku aku neyh laki....hahaha...ops...
sebab malas nak layan laki2 yang gila xxx...
huhu...
tapi last2 aku mengaku yang aku neyh pompuan.....
insaf la katakan.....hehe
then sekarang aku da lama tak masuk room tuu....
and aku da tak lagi aktif sebagai chatter yang tegar....hahahhaha.....
korang jangan la sesekali join chat room neyh...klau tak kuat iman, memang hanyut.....
sometimes orang cakap, BUANG MASA!
so, apa2 pun....semua terletak atas diri masing2....
korang da besarkan....pandai2 pikir la ye.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...