1ST TIME!!!! | Cik Siti

Monday 10 January 2011

1ST TIME!!!!

assalamualaikum....
apa yang 1st time tuu???ha, ni aku nak bagi tau....
for the first time aku buka blog, then tak nampak blog en.ben post entry baru....
aku pun mencari cari la entry en.ben....ke manakah hilangnya beliau....
ish...baru je nak baca entry en.ben....
cari punya cari, sampai ke hujung dunia..tak jugak jumpa....
aih...hilang ka en.ben dari dunia blogger ni???
then, aku taip la blog dia pnya link...baru la aku jumpa...dia baru ja update 2 jam yang lepas....
haish..wat suspen ja.....engatkan hilang tadi.....
kalau en.ben hilang, mesti ramai blogger yang rindu kat en.ben ni......termasuk la dengan orang yang tulis entry ni....kalau tak, tak la buat entry khas untuk en.ben.....sorry en.ben...cik siti curi header en.ben utk entry ni....^_^


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...