aku~~ | Cik Siti

Wednesday 5 January 2011

aku~~

salam guys...eyh, nanti ada orang tersalah plak....okok....
salam guys n girls....
hehe..
ok tak????
aku hanya seorang blogger baru..
yang mencari ketenangan menulis blog......yang mencari sumber inspirasi untuk mengisi masa lapang....
aku hanyalah seorang manusia yang sama je ngan korang.....yang mencari kenalan sama ada lelaki ataupun perempuan....yang ingin meluahkan segala yang ada dalam hati....(tapi kena cover2 la....mana boleh bnda personal nak cita kat blog)...
hehe....
yang ingin kongsi apa saja cerita dengan korang....yang ingin kongsikan pengetahuan dengan korang......
apa orang selalu kata sekarang...sharing is caring...hehe
tapi tak la sampai suami/isteri nak share ngan orang...agak2 la...hehe...
okok...
aku menulis blog, tanpa mengharapkan apa2 balasan....tapi hanya untuk berkongsi kisah aku....
tapi kalau korang tak nak baca pun tak pa.....itu hak korang...tak da paksaan dalam blog aku....
feel free to expressed your words.....feel free in my blog.....
^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...