anime~~ | Cik Siti

Tuesday 4 January 2011

anime~~





entry aku kali neyh..nak cita sal anime....masa aku kecik2 dulu, aku suka sangat tgk sailormoon...hehe...sampai kan rambut tuu pun aku nak simpan panjang macam dia....tapi tak pernah tercapai pun hasrat...sebab rambut aku, bila panjang sikit, mesti mak aku potong....so, aku tak da la sejarah rambut panjang time kecik2 dulu...huhu....
dulu masa darjah 1 or 2, aku sekolah petang...so, pagi2 aku ada chance la nk tengok.....masa tuu famous cita pokemon dan dragonball...huhu..best gak....aku pun tak tau la apa yang aku suka sgt tengok....macam da kena rasuk pun ada gak...huhu.....
ingat lagi masa tuu....kawan2 cakap pokemon tu B**I....huh..macam2 la......
ha, takkan aku lupa.....DORAEMON.....hehe....suka sangat!!!
sampai sekarang pun aku tak jemu....sampaikan aku suh mak aku beli video cita tuu.....hehe....walaupun cita tuu berulang banyak2 kali.....dulu aku selalu pikir, ada ka doraemon kat dunia ni....and aku selalu anggap cartoon tuu macam kita..macam manusia biasa...diaorang kena wat shoot la apa la....hahah...sampai cam tuu sekali...terukkan....
^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...