burger malaysia | Cik Siti

Friday 14 January 2011

burger malaysia

korang mesti tertanya tanya kan apa tuu burger malaysia....
malaysia ada burger ka???
(kalau tak tertanya tanya pun tak pa la....)
macam mana rupa dia kan???
hehe
aku kenal burger malaysia masa umur aku 9 tahun....masa tuu aku baru ja pindah dari penang ke kedah.....masa rehat kawan aku ajak la gi kantin....then aku nampak benda ni..........
--
--
--

ni la burger malaysia....
nampak macam

kan kan???ahhahah....tak tau la korang nampak macam apa....tapi 1st time aku tengok, mcam siput la.....hehhehe....
nak tau tak dia buat macam mana????
aku rasa la kan, tepung dia macam tepung donat tuu.....cuma bentuk ja lain....then inti dia, dia letak sambal ikan bilis...sedap kot.....
kadang2 ada orang letak telur rebus..dan timun..tapi aku prefer yang letak ikan bilis ja.....
pagi tadi, aku makan breakfast benda ni la.....
nak tau tak harga dia berapa???
RM0.40 ja.....sekarang pun aku masih terbayang bayang kan burger malaysia tuu.....memang tidur tak lena la memikirkan burger malaysia tuu...tak sabar nak gi kelas isnin ni.....sebab nak makan burger malaysia lagi.....hehe


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...