dari switzerland | Cik Siti

Tuesday 25 January 2011

dari switzerland

assalamualaikum...dan selamat malam...
kalau sebelum ni dalam entry aku, aku ada cakap ada orang US n UK menerjah blog aku....tapi hari ni, aku try la usha2 nuffnang ....
tengok2 ada plak orang dari UK,US,switzerland and tak lupa MALAYSIA.....
wah....sapa la kan orang yang menerjah blog aku ni....tolong la tinggalkan jejak anda....
aku nak jugak kenal2 orang2 yang tengok blog ni....
cik siti, kalau orang tuu orang putih cam na???
mana la dia paham bahasa melayu....
haish....
kalau dia tak paham bahasa melayu, kenapa dia selalu masuk blog aku???
maybe orang lain2 kot.....hurm....
biar la....

2 comments:

  1. Erm.I came from US.just drop by here.anyway...what this blog is all about?.I can't understand the content.aaarrrgggh.

    ReplyDelete
  2. ye ke....hurm..tak paham cam ne tuu??aku just tulis apa yang ada dalam pikiran aku je....kalau aku rajin...aku join la contest.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...