facebook will be shut down around march~~ | Cik Siti

Sunday 9 January 2011

facebook will be shut down around march~~

ha?? betul ke??? ramai gak blogger post entry ni....betul la kot....hurm....
assalamualaikum....
and salam sejahtera......weyh korang...apa korang akan buat kalau facebook(or lebih dikenali sebagai FB ditutup)??
mesti jadi tak betul kan....sebab hidup kebanyakkan orang depends on FB...betul tak apa yang aku cakap??? tak payah nak cari bukti yang susah..yang senang da ada depan mata...kalau korang on FB, mesti ramai kan yang on9....tak kera malam or siang...tapi malam paling ramai la....kalau macam aku, friends dekat FB da sampai 1500++.....kalau malam, 100++ yang akan on9....kalau pagi2 buta pun ramai gak yang on9....weekend, jgn kata la...lagi ramai kot....kadang2 aku terpikir gak....diaorg tak da keja lain ke selain buka FB??
hurm....aku on FB bila setiap kali aku buka komputer...setiap kali aku nak wat research utk assignment aku....mesti FB tak dilupakan...hehe...sebab apa?? sebab maybe member aku on9, boleh la aku tanya soalan apa yang aku tak tau...jimat kredit....hehheeh
sebab apa FB nak ditutup???
kat dalam 1 article yang aku baca, dia kata owner FB tuu da nak jadi gila sebab terlalu stress.....semuanya sebab FB...haish..apa korang buat sampai dia jadi gila ni????
maybe terlalu banyak orang pakai FB sampai dia tak boleh nak handle da kot...hurm..ntah la....
~for more information.... click this article pasal FB ~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...