header | Cik Siti

Friday 28 January 2011

header

last entry aku untuk malam ni...
aku blogwalking tadi..perghhh...
penat siot....
hahah...
baca entry2 orang ni best gak.....
sebelum aku tengok entry, aku tengok header diaorang dulu...pergh.....
GEMPAK SIOT!!!
kalau nak dibandingkan dengan header aku, huh....alamatnya last sekali la tempat aku.....ntah2 tak tersenarai pun...
apa boleh buat....aku malas nak spend banyak masa kat header tuu...aku lebih kan entry aku....
lagi satu, aku suka buat experiment dengan aku punya layout..hehe...
tapi memang best bila tengok header2 blogger lain.....
dari situ la aku kumpul idea untuk buat header aku akan datang...maybe nanti ada masa...aku try buat header yang baru....
aku bukan tiru..tapi aku gabungkan mana header blogger2 yang nampak cantik....
tapi dengan cara aku tersendiri la....
mana main tiru2 ni....
mak aku kata, sapa yang tiru...orang tuu bodoh!..

6 comments:

  1. salam..

    tq singgah blog saya...:)

    ReplyDelete
  2. hehe.. ala.. bley je blaja buat header.. hehe :)

    ReplyDelete
  3. oklah tu daripada gua punyer...grrr...giler buruk...tak masuk dah tau compem kalah.

    ReplyDelete
  4. aku dulu pon biase sdeyh je tengok header orang laen..tetibe ade satu otai blog ni gitau aku..header lawa penulisan kelaut tak jadi jgk..pe kate kite2 yang kuran gberkemahiran nak wat header ni.mantapkan penulisan kite..ehehe

    ReplyDelete
  5. tak pe..biar header tu ringkas, tapi boleh buat org lain ingt header kite tu..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...