JEJU ISLAND... | Cik Siti

Monday 31 January 2011

JEJU ISLAND...

sapa pernah pergi???
aku teringin sangat nak pergi...
hehe...
korang tau tak jeju island tuu ada kat mana??
kat korea....
jom kita usha2 sikit apa yang ada kat sana...

cantikkan pemandangan dia....perghh....

tenang je air terjun dia...walaweyh...sesuai untuk yang nak berbulan madu kan....hehe

]




pokok bunga ni kat malaysia pun ada tau...nama dia bunga 3 bulan...hehe..mahal gila bunga ni...mak aku kempunan sangat nak tanam...bila da tanam, mati..haish....susah betul nak jaga....pastu sekarang ni mak aku dok cari lagi....
sapa2 yang ada bunga ni, and nak jual dengan harga yang murah, ataupun nak bagi free kat mak aku pun boleh gak..hehe...bagitau aku k...

gambar yang bunga kaler putih tuu kat korea k...
jom kita tengok kat bawah ni...


sama tak???kaler je lain...heheh...okok...bunga ni kat malaysia...
walaweyh..tak dak beza pun kan...

ok la,...sapa2 yang nak gi jeju island tuu, snap la pic banyak2 bila ada kat sana....sebab tempat dia cantik....

p/s: cik siti nak ajak future husband cik siti gi honeymoon kat sana la lepas kawen nanti...

2 comments:

  1. salam..

    sangat indah bumi ciptaan Allah swt ini....subhanallah..

    ReplyDelete
  2. sy dh pergi..
    xdela..tgk view pulau jeju dlm citer korea boys b flower..
    cantek2!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...