kejadian 15 jan 2011 | Cik Siti

Sunday 16 January 2011

kejadian 15 jan 2011

assalamualaikum...
ha??? kejadian apa pulak ni???tak dak kejadian yang aneh pun....pagi tadi aku ada kelas...kelas apa ari sabtu mcm ni???orang semua pakat2 tido, aku dan kawan2 ada plak kelas.....
kelas BAHASA INGGERIS......hahaha..memang tak leyh blah....adeyh..aku engat bila da abes SPM, maka tamat la suda pembelajaran aku di kelas BAHASA INGGERIS....
tanggapan ku salah.....aish......da la hari sabtuu...apa kan daya.....aku ada oral test tadi.....pair...
yang aku nak cita kat sini, korang nak tau tak...partner aku tak tau nama aku......ada ka patut dia tanya kat aku, sapa siti fatimah??? dia kata dia just kenal fatimah ja..tak kenal siti fatimah.....owh, HELLO...aku la tuu....hehe...da satu sem, kawan kelas pun tak kenal ka bro?????ahahah...
tak pa la.....maaf kamu di terima....kenal fatimah pun jadi la....asalkan kenal...
betul tak???
hehehehe

1 comment:

  1. biasa la tu kadang2 ade yang tau nama yang biasa orang panggil je..
    dtg2 la melawat blog saya..
    berilah pendapat anda:
    vyerheart.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...