macam tak pecaya,.... | Cik Siti

Wednesday 5 January 2011

macam tak pecaya,....

aku buat entry kali ni, khas untuk http://www.shahazrin.com/2011/01/peraduan-ditutup-dengan-rasminya-dan.html.....THANKS....aku engat da kalah da..huhu....kot2 la tak betul....korang nak tau tak,first aku cari apa untuk dapat jawapan??? aku search kat google "flags all country" hahahha...sampai cam tuu sekali...hehe...last2 ade petunjuk yang suruh aku cari jata negara malaysia...heheh...so cari la.....tgk2 dapat gak.......
TERIMAH KASIH AGAIN..........

korang kalau nk join peraduan cam neyh, sila la visit blog ni.....aku rasa dia akan buat lagi kot....so, ALERT ok....^_^
first time aku join peraduan cam ni kat blog, da menang.....korang bila lagi.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...