semalam..berakhir la suda.... | Cik Siti

Friday 14 January 2011

semalam..berakhir la suda....

ya.....semalam berakhir la suda....
3minggu yang lepas aku dan group aku diberi tugasan.,...
tugasan apa???
tugasan untuk mengutip dana bagi kitaorang punya program...program charity work....
benda ni sebahagian dari objektif pembelajaran sebagai seorang student medic....(ceehhhh)
pada mulanya, kitaorang just keluarkan RM20 seorang...so jadi la RM160 untuk dijadikan modal....
sebab group aku ada 8 orang termasuk aku...
aku kena pergi kat st.nicholas.....
dalam masa 3minggu, kitaorang da boleh dapat RM900++...
kitaorang jual sandwich....bangun kul 5 pagi semata mata nak buat sandwich.....
request cupcakes....pergh.....jual kopi 3 in 1.....
2 3 hari lepas, kitaorang jual air bandung soda.....sedap siot.....tapi semalam cam tak dapat sambutan...so, kitaorang gi rumah ke rumah.....naseb baik ada orang beli.....muka ni da tebal gi ketuk pintu rumah orang masa malam...haish...apa boleh buat.....
sampai kan kitaorang jual air soda saja RM0.50...semata mata nak habiskan jugak semalam..
wow...berbaloi kot...
^_^
nak seribu daya...tak nak seribu dalih.....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...