seoul garden... | Cik Siti

Wednesday 26 January 2011

seoul garden...

assalamualaikum.;..dan selamat malam...
aku ni sangat2 la letih....baru balik dari visit.....dalam entry aku sebelum ni aku ada cakap sal aku kutip donation untuk rumah st. nicholas....so, tadi da pergi visit....
dan alhamdulillah, da selesai semua....just nak buat paper work je....gambar2 tak download lagi..nanti raya cina, aku download untuk santapan korang k....hehe....
lepas pergi visit tu, kitaorang gi GURNEY PLAZA....buat apa???
kitaorang gi makan dekat 
seoul garden..tau ke???search je kat internet...ade la tuu...
kitaorang bayar brp??
RM27.80 untuk student lepas pukul 5 petang....
then korang boleh makan apa ja....aku ulang skali lagi boleh makan apa ja!!!
wow! best kan....
no limited time.....
bayangkan kitaorang duduk situ dari kul 4 petang, sampai kul 8.30malam....
eyh, korang tak sembahyang ke???
sembahyang la...sekali keluar, 2 orang....yang lain stay kat situ....hahah....bagus tak....
nak tau tak apa yang ada....
ada steamboat + bbq....ala2 korea gi tuu...eyh...korea ke???apa2 ja la....


banyak kot makanan dia.....
korang amik je apa yang korang nak.....
ala, macam buffet la....
ok la...aku da nak tido....~yawn~...zzzz


5 comments:

  1. tempat ni e kat mane???..nak gak try cik siti..hehehe

    ReplyDelete
  2. terbaek.. tp rekod yg pena dgr lbh dri 7jam..hahaaha

    ReplyDelete
  3. vyerheart : seoul garden ni banyak cawangan...yang cik siti tau, ada kat gurney plaza, penang and kat JB (ntah kat mana...) try la search kat google....
    zakwan : wow, 7 jam....kena wat rekod baru ni.....lepas raya cina...hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...