sesak nafas... | Cik Siti

Sunday 16 January 2011

sesak nafas...

sesak nafas aku tengok follower aku....huhu...
apa korang buat tengah2 malam ni ar???
aku rasa ramai da tido kot.....sebab esk kat ujung minggu...mesti nak gi shopping.....kalau korang tanya aku, kenapa aku tak tido lagi??? dan selalu melepak kat blog orang tengah2 malam????
dan selalu aku post entry tengah2 malam....mesti tertanya tanya kan...aku ni normal ka tak...maksud aku normal tuu berjaga di sian hari dan tido di malam hari....haha...
aku ni kadang2 normal...kadang2 tak.....ekut time la.....kalau hari tuu aku rasa aku nak stay up sampai kul 3 4, aku stay up la....pastu petang tido.....
bagi aku, hidup aku berjalan masa malam....sebab kalau pagi memang aku tersangat sangat mengantuk...walaupun malam tuu aku tido pukul 10.....ntah la kenapa....
kalau ada kelas kul 8 pagi tuu, memang sah2 la kepala aku macam ayam tengah patuk cacing...hahahhaha....
apa aku buat tengah2 malam??
aku study la....banyak benda nak catch up....tapi sempat lagi aku post entry aku.....takkan la sepanjang masa study kot....mau bengong la kepala aku ni.....

2 comments:

  1. wah!!
    peribahasa baru..
    mencari cacing..
    eheheheee

    ReplyDelete
  2. hahahha....yang tuu je ada dalam pala otak masa nk tulis entry tuu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...