spring potato | Cik Siti

Friday 28 January 2011

spring potato



korang pernah nampak tak benda ni dijual kat luar sana????
takkan tak pernah kot???
kalau yang tak pernah tuu, aku nak bagi tau ni...
nama dia
spring potato....bukan spring roll ataupun cake roll mahupun rock and roll....
housemate aku memang suka makan benda ni.....adik2 aku pun sama...2x5 ja.....
mak aku???
lagi la.....5x2.....
aku???
aku memang tak suka...ntah la...aku ni memang pelik sikit...apa orang suka aku tak suka...apa yang orang tak suka, yang tuu la favorite aku...hehe...
harga spring potato tuu lebih kurang RM3 ++....
bagi aku RM3++ tuu terlalu mahal (kedekut betul la cik siti ni)...ye la....mau tak kedekut...RM3++ aku boleh makan nasi goreng....lagi kenyang kot.....
setakat ubi kentang goreng,huh...aku boleh dapat RM1 ja kalau beli kat makcik yang dok goreng2 kuih petang2 tuu......
tapi pandangan orang berbeza beza kan....so, sapa yang tak pernah rasa tuu, try la....then boleh buat keputusan...sama ada nak suka ataupun tak...
^_^

3 comments:

  1. ish3~ kentang potong2..cucuk pon RM3 ke??! adoi~

    ReplyDelete
  2. bkan kentang potong2 la....kentang tuu macam spiral....dia tak terpisah pun antara satu sama lain...maybe sbb tuu kot mahal....huhu

    ReplyDelete
  3. eseymen.. cam besh jek.. cam ssh jek na dapat adehh

    New Entry "Teruja na balik besok xD"

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...