walaweyh...botak kepala aku!!! | Cik Siti

Thursday 27 January 2011

walaweyh...botak kepala aku!!!

assalamualaikum dan selamat petang....
lepas aku post entry aku sebelum ni, aku tido sampai pukul 3 petang...
heheh...maklumla....penat semalam pun tak abes lagi....lepas ni nak sambung lagi kot....(melampau la macam ni cik siti oi!)
lepas bangun tadi, aku masak la nasik goreng...mulut terasa nak makan nasi goreng plak....
masak punya masak...
da pun habis masak.....
lepas tuu aku nak makan la....
haish...
masin gila!!!!!
aku terletak banyak garam dengan serbuk cukup rasa...
memang terlebih cukup rasa la weyh!!!!...
botak la kepala aku macam ni...sebab makan bahan perasa banyak sangat!!!...
nak termuntah aku makan nasi ni....

5 comments:

  1. ahhaa...baek hangit le dari masin..ehhee

    ReplyDelete
  2. org tua ckp klu masak pastu rasa masakan tu masin, org tu tak lama lg kawen la tu, hehe

    ReplyDelete
  3. hahadoi...lu angau ape time masak nih

    ReplyDelete
  4. hahaha, kena prhatikan bbtol lain kali tu, kekee

    ReplyDelete
  5. jiji : btul2..baik hangit dari masin...ahaha
    naddy : kalau betul, alhamdulillah la....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...