what are u going to do??? (segmen suka2) | Cik Siti

Monday 10 January 2011

what are u going to do??? (segmen suka2)

assalamualaikum...
korang da sedia maklumkan FB or facebook or muka buku akan ditutup nanti bulan MARCH....
maybe la..tak confirm pun lagi...tapi baik kita merancang dari awal kan apa yang kita nak buat???
untuk hobby akan datang.....hehe...kalau korang nak kepastian, pegi la tanya owner dia sendiri...aku segan nak tanya owner dia.....satgi dia kata,"awat suka sangat ka kalau FB ditutup???" ha...macam tuu la nnt dia cakap, tapi ada slang english gituu...hehe...kalau aku translate, memang la jadi slang KEDAH....hehhe...apa2 pun,for the first time, aku nak buka segmen suka2....tentang apa korang akan buat kalau FB ditutup???
syarat2....

1. follow aku...(tak nak follow pun tak pa....optional k...tak da paksaan di situ)
2. letak header aku....
3. title : what i'm going to do if FB is shut down this MARCH
4. link kan kat blog aku...
5. bagi tau apa korang akan buat kalau FB ditutup...
6. tinggalkan korang punya link kat komen bawah tuu....nanti senang aku terjah korang punya blog....

segmen ni hanya suka2 k...utk merapat kan hubungan dengan blogger....^_^


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...