apa akan terjadi kat aku esok?? | Cik Siti

Wednesday 2 February 2011

apa akan terjadi kat aku esok??

assalammualaikum dan selamat malam...
baru je tadi puan emak masuk bilik...
puan emak suruh aku gi bayar saman....pastu puan emak cakap,
"eee..geramnya aku kena sama!!"
cik siti plak cakap
"sapa suh bagi kena saman..."
huhu...

okok...tadi aku ada cakap nak gi amik lappy kan kat kedai komp, huh...tak siap lagi...so, esk kena kuar lagi...gi amik lappy + gi bayar saman..
jangan jam macam tadi suda la!...
so, esok cik siti kena bangun awal...tak mau lewat macam tadi da....haha...nanti jam...keluar pagi2....

3 comments:

  1. lu buat ape ni sampai kena saman?

    ReplyDelete
  2. imran : bukan gua la yang kena saman...mak gua...dia suh gua yang gi bayar...haish,,
    prince : huhu...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...