cepat kaya dengan blog! | Cik Siti

Thursday 10 February 2011

cepat kaya dengan blog!

assalamualaikum dan selamat tengah hari.....
sebelum aku nak berehat di tengah hari ni...aku ada entry yang dok main2 kat benak fikiran aku sejak pagi tadi lagi....

eyh, cepat pulak kan korang klik kalau tajuk nak kaya ni....
kaya ka kalau ada blog??haish...
korang engat blog ni macam skim cepat kaya ka???
kalau korang berniat untuk jadi kaya dengan hanya buat blog....baik aku gelak awal2....
lupakan la niat korang tuu...
en.ben yang ada 9k follower dengan traffik yang tak pernah putus tuu pun belum lagi jadi millionaire k....kalau korang yang ada follower setakat 100 mcm aku ni, and traffik yang macam chipsmore, jangan la berharap sangat nak sara anak bini dengan berblog....
berblog ni hanya satu hobi, sambil dapat menolong kita dapat duit seringgit dua tuu boleh la...
tapi kalau tak nak kerja and dengan harapan berblog boleh bagi anak bini makan....sampai ke tua la kot tak cukup....
angan2 je la nak dapat duit banyak macam ni kalau tak kerja....

kepada yang addicted blog macam aku ni, jangan la sampai abaikan dunia reality....nak berblog boleh....tapi tak payah la sampai nak masuk dalam laptop ni.....duduk 24jam depan laptop....sampai orang mati kat sebelah pun tak perasan da,....
okok la...cik siti da nak gi berehat.....
bubye...~~

3 comments:

  1. nasihat utk diri sendiri ke tu? haha..tp dulu2 time wat blog agak addict, tp skrg dah kurang sikit

    ReplyDelete
  2. Bkog mampu manjana pendapatan tapi blog perniagaanlah.
    Apa2 pun yang penting yang di kongsikan di blog adalah bermanfaat.

     Tutorial blog

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...