dipaksa untuk senyum! | Cik Siti

Friday 4 February 2011

dipaksa untuk senyum!

assalamualaikum dan selamat petang...
dah pukul 4 petang....hari jumaat (4 Feb 2011)
cepatnya masa berlalu....lagi 2 bulan aku nda final....huhu...
ari ahad ni da kena balik hostel...
korang ni suka senyum tak???
senyum kat semua orang dan bukan kat orang yang kita kenal ja...
aku agak susah nak senyum kat orang yang aku tak kenal...ntah kenapa..
kecuali kalau orang tuu senyum dulu kat aku...baru la aku senyum balik....
"i dun make my first move...i always make second move"
hahah
merepek la cik siti ni...
okok...
bagi yang tak suka senyum macam aku ni...and bagi yang suka senyum secara terpaksa....
dan nampak sangat senyum tuu tak ikhlas....sekarang da ada alat bagi membantu kita senyum...
hahah
tak percaya, tgk ni...


pakai elektrik kot...
tak sakit ka/??
haish...belum cuba, belum tau kan....
hehe
jom tgk SINI

3 comments:

  1. hahaha. kalu senyum pon nak kena paksa mcam pakai alat letrik tu. naya2. uiyh kesian macam trseksa dek letrik ja budak tu nak senyum. hehe. oppss. lagi 2 bukan final? student mane? course? :)

    ReplyDelete
  2. Samala.. zwan pown payah jugak nak senyum kat orang yang x kenai..
    bukan apa, klaw senyum kat orang yg x kenai, nanti dia kata kita gila plak.. huhu

    ReplyDelete
  3. r-5 : tau tak pe....student ACMS(allianze college of medical sciences...) kos ijazah doktor perubatan...
    zwan : heheh...betul jugak tuu...nanti silap haribulan, masuk tanjung rambutan....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...