Green Hornet | Cik Siti

Monday 7 February 2011

Green Hornet

assalamualaikum dan selamat malam kepada pembaca blog aku...
huhu...sekarang ni aku da agak jarang update aku punya blog...(eyh, jarang ka??jarang la jugak...daripada 5 entry satu hari..da jadi 1 entry)
sebab aku da nak exam minggu depan....bukan final ye....just exam end of module....carry mark utk final....
tadi aku gi Sunway Carnivall...aku ulang...sunway carnivall ya...bukan sunway piramid...
engatkan nak tengok GREEN HORNET...
macam best...
huhu...
tapi aku p tak kena masa la...
sedeyh2...
so, aku jalan2 ja la kat sunway carnivall tuu...
sambil merancang masa depan...
haha...
best ke green hornet tuu???
erm..tak pa la cik siti oi...minggu depan lepas exam, ang pi jalan2 la....kan ada cuti maulidur Rasul...
hehe...ok la korang...aku da nak gi bersihkan diri (ceewaahh..ayat tak leyh blah)
then aku nak study!...
bubye...

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...