McD ~ hangout | Cik Siti

Sunday 6 February 2011

McD ~ hangout

assalamualaikum dan selamat pagi buta untuk semua yang membaca entry ni....
hari sabtu pagi ( 5 feb 2011 ), aku plan ngan member2 nak gi CS aka central square....
kat sungai petani k...korang engat kat KL ja ada square2 ni...kat SP pun ada k...
hahha...
tapi tak la se'happening' times square tuu...hehe
dulu masa aku still bergelar budak sekolah, kat situ la tempat lepak aku ngan member2 (perempuan) masa cuti...sebab masa cuti la ada masa nak hangout ngan member2 yang masuk asrama....hhuhuhu...buat apa kat sana?? men bowling plus tengok wayang...

tadi aku tak tengok wayang sebab tak dak cita yang best....so, main bowling ja....

aku sampai sana dalam kul 10.45am....gila awal...tolong buka kedai ka cik siti oi???
hahah...tak da la...ntah kenapa aku excited sangat nak jumpa diaorang...
so, aku makan breakfast kat McD...
ni la yang aku makan..
kopi dia punya la banyak caffeine kot sampai sekarang (kul 3.30am ari ahad) aku tak leyh tdo....
ish2....
memang segar bugar ja mata ni....

masa hangout tadi, member2 aku dok cita la...
depa kata ramai kawan2 kitaorang da bertunang and ada yang da kawen...
huh...cam tak caya ja...
memang patut la aku dengar cita2 cam tuu...
sebab umur kitaorang pun da 20....huh?? da 20 tahun lorh...
ish2...
aku bila plak nak kawen???
haha...
tunggu la ye....

p/s : pancake McD sedap gila....

2 comments:

  1. hhahhaah..keadaan korang sume sama lah macam kitorang sahabat handai...member semua dah kahwin...XD

    ReplyDelete
  2. aduss ciksiti ni.ari ni byk post pasal kawen je? dah nak menggatal lah tu. baru 20 cik siti oi~ huk3. xpa jgn asik beranagn nak kahwin sbb tu la xtidoq lagi dok hayal pikir bakal suami, nak anak berapa bukan salah kafein kopi mcd. haha. *oppps jgn amik ati narh. gurau ja.:D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...