Sengal Zone : Saya Top 10!!... | Cik Siti

Tuesday 1 February 2011

Sengal Zone : Saya Top 10!!...


sapa nak jadi Top 10 dalam blog sengalman??
sila klik sini...
walaweyh..aku sangat penat...mau tak penat...aku pusing satu sungai petani...jam sana....jam sini...haish...engatkan penang and KL ja yang dok jam....SP pun sama jam gak....hari kerja ni...korang tak reti duduk dalam pejabat ka???yang dok keluar tuu kenapa??? curi tulang eyh??
haish...mengganggu ketenteraman jiwa betul la....haiya...
nasib baik ada chocolate indulgence cake....terubat la sikit luka di hati...hahha....
okok,aku tak mau lari tajuk....

sengalman meng'interview' sapa2 yang nak jadi Top10 blogger dalam blog dia..selama sebulan beb....wow...hehe...aku pun tak nak ketinggalan untuk menyibukkan diri menjawab soalan2 yang telah dikemukakan oleh beliau...ceewwaaahhh....

soalan nya berbunyi begini....
(berlatar belakangkan lagu who wants to be a billionaire....hahha)


3 perkara tentang sengal zone!
sat2 aku nak pikir....hurm...nama nya pun sengal zone, mesti la entry2 dia memang sengal2 belaka....
sekenli...sengal zone ni kalau tengok, memang simple gila...aku boleh nampak kat mana aku nak tekan untuk letak komen dan sebagai nya....tak la berserabut macam sesetengah blog...sampai aku nak komen pun aku tak tau nak tekan yang mana satu...so, tak jadi la komen....kepada tuan empunya blog yang berserabut, agak rugi la korang...sebab orang susah nak komen kat blog korang...haish...tambah2 orang yang macam aku ni..da la rabun....and jenis yang straight to da point..hahah...
okok....last but not least....
banyak contest plus segmen yang aku join dari blog dia...hahah...sebab contest2 and segmen dia senang2 kot...tak memerlukan banyak masa untuk buat....


3 perkara tentang blog anda!
dia tanya sal blog aku plak...haiya..ni yang payah sikit nak jawab....blog aku??
hurm...apa yang ada? blog aku akan bertukar tukar layout setiap kali aku jumpa layout yang best....hehe...orang kata layout ni baju blog....so, takkan nak bagi blog pakai baju yang sama selama 1thn...hehe...kalau korang tak tukar baju selama setahun, jadi apa??eee...tak dapat dibayangkan...
sekenli, blog aku ni adalah tempat aku tulis apa2 saja yang terbuku kat hati...yang tersimpan dalam pikiran...yang boleh aku kongsi maklumat yang aku dapat masa aku belajar medic....korang perasan tak ada entry2 aku yang berkenaan dengan penyakit???ha, tuu la....aku mengadaptasikan apa yang aku belajar....hehe...
lastly...berat blog aku ni agak ringan...so, senang orang nak view....sebab tak banyak sangat gadget yang aku letak...


persamaan sengal zone dengan blog anda!
persamaan???huh..ada ka???
yang aku tau, sengal zone ditulis oleh lelaki dan blog cerita ceriti kisah hidup cik siti plak ditulis oleh perempuan...hahah...memang tak sama la...
okok..yang ni mesti sama....
kitaorang menulis blog, dan bukan melalu percakapan...orang membaca blog kitaorang...dan bukannya mendengar....hehe...(sengal la cik siti!!!)
kalau perasan la kan...blog sengalman mana ada background music...sama la jugak dengan blog aku....hahaha
sengal zone ni dibahagikan kepada page2...blog aku pun sama...ahahah....(bengong la kau cik siti!!)

yang ni ke jawapan yang sengalman nak??ntah la...hahah...

da jadi sengal zone VIP, ni plak nak jadi TOP10 blogger dalam sengal zone..haiya...cik siti ni memang tamak....hahaha


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...