traffik ke duit?? | Cik Siti

Thursday 10 February 2011

traffik ke duit??

this entry is credited to en.ben...
aku nak tanya satu benda la....korang buat blog ni untuk  dapatkan duit ke???
korang suka tak tgk korang punya blog tanpa pembaca,tapi ramai follower plus komen pun tak sampai 2 atau 3 satu entry???
kalau tanya aku la kan soalan tuu...memang aku tak suka....memang la duit masuk....tapikan...aku menulis blog untuk orang baca setiap entry yang aku tulis....bukan nya biar dia terperuk kat situ sorang diri....
tipu la aku kalau aku tak nak duit tuu kan....tapi tuu dulu la....
sebab aku aku happy bila aku tgk traffik aku....
bila aku tgk komen2 dari pembaca2 blog aku....
tuu yang paling best buat aku....
baru la aku rasa puas bila tulis blog...
kalau nak lagi puas, kalau ada blogger yang ada beribu follower komen blog aku....
yang tuu lagi la..
sebab dalam banyak2 follower dia, dia komen kat aku punya  entry....
cuba la pikir2 balik....
korang nak kepuasan jiwa ataupun tak??
tapi bagi yang menulis blog dengan niat dia untuk dapat beribu ringgit, teruskan la usaha anda...
anda mungkin tak kesah dengan traffik ni kan...kalau kisah pun hanya untuk dapat kan lebihan duit dari nuffnang...


entry yang menarik -----> traffik -----> pembaca ----> tertarik ---->duit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...