hospital bersalin yang comel | Cik Siti

Thursday 31 March 2011

hospital bersalin yang comel

assalamualaikum dan selamat malam....
entry kali ni aku buat khas untuk wanita yang sedang mencari hospital untuk mereka bersalin....
pernah dengar tak pasal hospital bersalin Hello kitty????
Hospital Bersalin Hello Kitty ni aku terbaca kat FB aku....ada orang post pasal ni...
so, sekarang aku nak share la ngan pembaca blog aku ni....



hospital ni ada kat Taiwan...kat Malaysia rasanya tak de lagi kot....maybe akan ada satu hari nanti.....
mungkin idea pengubahsuaian hospital ni boleh mengurangkan tekanan kepada ibu2 yang hendak bersalin....
kalau tengok kat bilik dia, hiasan semua ada hello kitty...wow....
pink color plak tuu....ala2 princess gituu..

p/s: aku nak buat hospital barbie doll la...haha

1 comment:

  1. nak buat? banyak tol duit... hehe.. haha... ala.. pas baby lahir bawak ke umah.. hias je bilik baby cam barbie doll.. bia baby pon jadi gegirl..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...