real patient~ | Cik Siti

Saturday 19 March 2011

real patient~

assalamualaikum...dan selamat pagi....
hari ni sabtu....aku tak dak kelas....wow..it's heaven....
lletih owh....
ari ni aku nak rehat secukupnya....
yeay!!!
hari khamis ari tuu aku g hospital kepala batas....
sakit ka cik siti???
tak la...aku ada clinical sciences learning....(CSL)
ada history taking....
sebelum ni aku just amik history dari student je...role play la...bukan betul2...
tapi hari tuu aku ada history taking dengan patient betul...
dia sakit betul...bukan olok2....
mula2 nervous la....mau tak nervous, 1st history taking with real patient....
aku tak boleh snap pic patient tuu...just boleh snap pic aku ngan member2 aku ja...
doctor to be!!

"who said wearing a white coat is easy?"

p/s: honestly memang bangga la boleh pakai white coat tuu..then semua orang kat hospital tuu tengok semacam..hahha....aku tak tau la apa yang diaorang cakap dalam hati....
^_^

3 comments:

  1. Jalan2 ke blog adik. akak ngah countdown ke clinical year...study well ok fatimah. Hope u can be an excellent doc 1 day..inshaAllah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...