weird shoes! | Cik Siti

Saturday 26 March 2011

weird shoes!

assalamualaikum dan selamat tengah malam...
entry malam ni aku nak update pasal kasut....
cecita sikit pasal kasut aku....kasut aku gi kuliah berharga RM15.....tahan selama hampir setahun...perghhhh...tahan kot....orang lain beli kasut sampai puluh2 ringgit, tapi pakai sebulan 2, da terkoyak...da tercabut....aku punya kasut tuu da la selesa....tahan lama...tahan lasak plak tuu...kena air pun tak lekang....

ok, tadi aku ada search picture kasut....then aku terjumpa benda ni....
jeng jeng jeng.....

walaweyh, nanti kaki bau ikan dowh....



eyh, tak sakit jari kaki ka pakai kasut cam ni???baik tak payah pakai kasut kalau macam ni....

ni lagi aku geli nak pakai....buat daripada kulit manusia...real foot okeyh!

ni plak, apa kes letak payung kat kasut tuu???maybe dia tak nak bagi kasut dia basah kot....heyh, knapa tak balut ngan plastik je terus???tak la tempias nanti



huish...makanan kot....makanan, jangan letak kat kaki...tak baik!!

p/s : ish2, nak design kasut pun agak2 la.....kalau sejuta orang macam aku kat dunia ni, memang bankrup la syarikat yang buat kasut2 macam ni...hehe

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...