apakah android?? | Cik Siti

Friday 1 April 2011

apakah android??

assalamualaikum dan selamat pagi...
aku dalam process mencari phone baru....aku bagitau la kat kawan aku yang aku nak beli iPhone....tapi dia kata android pun sama cam iPhone...harga dia RM600 ++ je....perghhhh...
apakah android???
virus kah????
nehi nehi....
jap2, aku search pasal android.....
nanti bagi info salah, kena saman plak kan...hehe

Android is a software stack for mobile devices that includes an operating system, middleware and key applications. The Android SDK provides the tools and APIs necessary to begin developing applications on the Android platform using the Java programming language.

tapi bila aku baca benda tuu, android bukanlah phone yang mcm kawan aku cakap...dia hanyalah software...hurm....
tapi bila aku search lagi, android phone ni macam ada kaitan dengan SE, motorola, HTC n whatever phone yang ada sekarang la....
aku pun tak paham sangat benda ni....
kalau2 sapa2 yang tau pasal android phone ni, tolong leave your comment kat entry ni k....
^_^


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...