i HATE the mulut orang PANDAI lepas exam! | Cik Siti

Wednesday 6 April 2011

i HATE the mulut orang PANDAI lepas exam!

assalamualaikum dan selamat pagi....
seperti korang sedia maklum, hari ni aku exam....
semalam aku study bagai nak rak....(bukan rak buku mahupun rak kasut ye)
buat exam tadi,badan aku panas semacam...haish...takkan perah otak sampai macam tuu skali kot???aircond ka yang rosak ataupun aku sendiri yang da tak reti nak bezakan panas dengan sejuk????
ok, apa yang aku nak bagi tau.....apa yang aku baca + concentrate tak masuk pun untuk soalan essay....benda yang aku just pandang dengan sebalah mata plak yang masuk...ish2....memang soalan dia tak boleh diramalkan....soalan yang tak jangka akan keluar, keluar....8 markah plak tuu....
tension benda tuu satu hal...ni plak dengan member2 aku...
ok fine kalau korang da hafal semalam benda2 tuu...
pastu sembang bagai nak pecah mulot pasal exam tadi....dok check jawapan plak...
haish....susah betul mcm ni....
kalau ya pun korang tuu pandai, boleh jawab semua soalan dengan betul, tak boleh ka duduk diam2?? tak pikir ka yang oranng lain (iaitu aku) yang tak menghafal BRACHIAL PLEXUS tuu!!!
be a selfish ya.....
DAMN!! i hate the mulut orang pandai cakap lepas exam....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...