entry yang da lapok | Cik Siti

Sunday 1 May 2011

entry yang da lapok

assalamualaikum dan selamat malam.....
entry aku ni agak da lapok....bukan bujang lapok k.....aku sendiri pun tak ingat bila last entry aku...tapi tak lama sangat la...dalam minggu lepas jugak la.....aku da bagitau kan yang aku da abis exam...so sekarang tengah berehat di rumah.....rasa macam nak balik hostel ja.....miss someone there.....hari ni aku baru ja buka blog....then terbaca entry ni....UJANG da kawen kot!!...tahniah kepada ujang......selamat pengantin baru dan semoga berkekalan hingga ke akhir hayat.....

kenapa aku menyendiri??? (biar aku tanya...and aku yang jawab)
aku bukan menyendiri...aku just berhenti sekejap tulis blog....sebab semalam aku balik kampung...maksud aku kampung yang atok nenek aku duduk....atok aku sakit...and ayah aku ajak la aku and my sibling went back.....nak tau tak kampung aku kat mana??? kampung aku kat langkawi.....hari rabu tuu plak tengok red ridding hood.....rugi ar sapa yang tak tengok lagi....tuu ja aku mampu katakan.....

aku balik sungai petani(iaitu rumah aku)....petang tadi...dalam pukul 4 petang sampai umah....then pukul 6 petang plak bertolak g penang...sebab bapak aku ada reunion.....reunion sekolah mahsuri........pukul 12 tgh malam tadi baru sampai umah.....so, sekarang aku nak bersiap siap nak tido....esok, insyaAllah....aku update gambar........

p/s : dessert tadi sedap gila....

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...