it's already 1 week.... | Cik Siti

Thursday 5 May 2011

it's already 1 week....

assalamualaikum and a very good night.....(sangat mengantok)...
last entry before i go to sleep....kalau korang mengikuti perkembangan blog aku (ada ka org ikut??)...kalau tak dak pun tak pa la....actually aku da abes final exam seminggu yang lepas....for the past 1 week,i did not touch neither of my books nor my lecture notes....bagi korang mesti korang takkan sentuh da kan buku2 tuu...sampai masuk next sem, baru sentuh balik....but, unfortunately i have my repeat exam end of this month....(budak tak pandai...so, kena la repeat)....but, lucky me...it's only paper..not repeat year....but, if i failed again, so repeat year la jawabnya....adeyh.....padan muka kau cik siti...masa exam, tak nak jawab betul2.....kan da kena repeat...orang lain bersenang lenang kat umah, kau plak kena baca buku......

i will go back to my hostel this saturday...insyaAllah....what for??? study la....kalau kat umah, aku susah sikit nak pegang buku.....banyak benda yang menghasut......tambah2, cita korea plak banyak kat tv tuu...haish.....

aku ni tengah pikir nak bagi apa masa monthsary minggu depan....let me think first, then i will tell u....and also i snap a picture of it......for sure it's hand made by me....aku tak la kreatif sangat...tapi setakat nak buat kad, or nak buat kraf tangan tuu tak dak masalah la....tunggu idea datang pn tak boleh gak.....so, kena la cari idea kat google....hahaha....kadang2 aku suka cari poems or quotes kat google....then aku ubah2 la sikit....so tak la nampak aku tiru sebijik2........

ok la...nak tido da.......zzz

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...