snooker... | Cik Siti

Sunday 8 May 2011

snooker...

assalamualaikum and a very good night...
aku dari pagi tadi tak makan sampai sekarang.....believe it or not, u MUST believe it....pastu petang tadi p tgk fast and furious....abes plak kul 9.30malam.....then, tetiba en.BF diajak oleh member2 dia men snooker....tanpa menanya aku disebelah, dia pun menjawab, ok...satgi aku sampai.......pastu baru dia ajak aku p ikut sekali.....yeah, dalam kepala otak aku satu pun tak terpikir pasal asap ROKOK!!!!...bila sampai kat sana, boleh tahan lagi la mula2.....bila sampai 1st game abis, then aku ajak la dia balik...dia tak nak...kata lasgi satu game...damn!! sebelum 1st game abes aku da kata kat dia yang aku tak boleh bernafas......he ignore me...then bila da abes men, dia nak bagi aku makan nasi kandar...hye, macam la dia tak tau yg aku ni tak suka makan nasi kandar....huh....i already told you that i wanna eat char koew teow...bukannya aku bagitau dia lambat....aku da bagitau kat dia masa dalam cinema lagi....

terasa macam da isap rokok 1 kotak plak...damn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dok rasa lagi asap rokok dalam kerongkong ni.....


2 comments:

  1. anda d tag

    http://melaskarpelangi.blogspot.com/2011/05/giveaway-from-moscos-by-miszlullaby.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...