berpinar pinar mata aku | Cik Siti

Monday 6 June 2011

berpinar pinar mata aku

assalamualaikum and a very good morning to u guys....kenapa morning plak?? hei, cuba kau tengok jam tuu da pukul berapa....

sejak aku abis exam hari jumaat hari tuu, mood study hilang terus....damn!!! exam is not over yet....only OSPE je yang tinggal....(aku bukannya nak jadi scientist segala sampai kena tau histology cell....) kau ingat senang ke nak cam bentuk2 cell ni??? patut la orang cakap...kalau kita belajar medic ni, kita akan appreciate life kita...sebab badan kita ni memang unik...serious, unik sangat....sampai kadang2 tuu tak leyh diterima oleh akal fikiran.....

pesanan untuk sesapa yang bercita cita nak jadi doktor :

korang kena minat betul2 untuk jadi doktor....korang kena la berkorban apa saja masa study medic ni....korang takkan ada masa untuk life korang.....so, if u think ur future is more important, so go ahead with ur choice..but if u not willing to sacrifice 5 years ur life,so u can just forget to be a doctor.....
memang la bangga sebab belajar medic (aku pun sama....baru je belajar medic, da bangga segala).....tapi jangan la lebih....kau tuu baru je belajar medic.....belum pun grad lagi...so jangan la lupa daratan.....

tuu je kot pesanan aku..nanti kalau ada lagi, aku buat lagi entry,....nak sambung study....ngeh2....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...