betul la...takkan main2 plak... | Cik Siti

Saturday 13 August 2011

betul la...takkan main2 plak...

entry ni sambungan daripada entry tadi....
macam mana aku boleh accident??? aku sendiri pun tak tau...tapi aku rasa aku terlelap kot (blh plak men kot2)...ada orang cakap aku potong tapi tak lepas....huhu..tak tau la.....yang aku tau, aku sedar ja terus da accident....muka aku kena serpihan cermin.....cermin tingkap yang sebelah driver tuu hancur.....cermin depan retak.....lepas tuu lutut aku 2 2 belah lebam....then ada luka sikit.....foot aku lebam sikit.....tangan kiri lebam.....dada tuu sangat tak boleh tahan sakit dia...bila bersin ja, sakit....nak pusing badan ke kiri or kanan pun susah....memang terbatas la pergerakkan aku.....aku dapat MC 1 hari....so korang boleh bayangkan la aku tak la teruk sangat....

tadi boleh lagi drive dari sungai petani ke kepala batas untuk pergi kelas.....huhu.....naseb baik tak trauma....kalau tidak memang da tak leyh bawak keta langsung la....

masa pegi buat report, boleh plak inspektor tuu kata " nanti lepas ni pikir nak suh ayah beli keta apa...kalau boleh biar yang besar sikit...and cepat pick up...."huhu...." keta besar ni safe  sikit......" bla bla....
yang sangat tak leyh blah masa pegi hospital tuu doktor tuu check ala kadar ja...letak stetoscope kat chest aku kejap giler....memang takkan dengar la kot.....siyes masa tuu aku rasa macam nak tampar2 ja muka dia....tapi tangan sakit so aku buat muka tak puas ati kat dia...dem giler....x ray pun tak amik.....abang jaga kaunter tuu pun satu....aku baru accident boleh dok cakap perlahan dengan aku mintak ic....bila aku tak dengar dia marah aku......mcm sial je....orang tengah sakit...diaorang buat lagi aku sakit.,....tuu la kalau kerja tak ikhlas....huh...bek berhenti ja kerja....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...