harry potter and the deathly hallows part 2 | Cik Siti

Sunday 14 August 2011

harry potter and the deathly hallows part 2

assalamualaikum and a very good evening...
cita harry potter ni da sebulan aku rasa kat cinema......then ada orang janji kat aku nak bawak aku tengok cita ni  masa dia dapat duit pt...tapi hampeh......da 2 mnggu dapat duit pt, sampai sekarang tak tunaikan janji lagi...ok, fine.....aku da memang tak sabaq nak tgk....so, aku bercadang nak tngok ari rabu ni.....with or without him....hehe...al maklumlah...ni kan last episode dia....so aku tak nak ketinggalan la......

p/s : aku langsung tak tau jalan cita dia masa episode ni...sebab aku nak suprise nnt bila tengok kat cinema....just cant wait...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...