kisah rollerblade dengan aku... | Cik Siti

Monday 22 August 2011

kisah rollerblade dengan aku...

assalamualaikum and a very good early morning....hehe...
ok, korang nak tau tak kisah aku dengan roller blade???aku mula diperkenalkan dengan roller blade ni since aku umo 6 tahun lagi....

macam ni la rollerblade yang ayah aku beli masa aku kecik2 dulu....PINK KALER...sangat tak leyh blah....hahha

then masa aku pindah dekat sp ni, roller blade aku ntah pergi mana.....so lama jugak la aku tak main benda ni....then, member adik aku AKA jiran taman aku ni ada roller blade and pandai jugak la main....so aku selalu la pergi umah dia main benda tuu....masa tuu da form 1 kalau tak silap la.......main punya main sampai tak engat nak balik umah, ayah aku pun decide la nak beli roller blade kat aku.....
lebih kurang mcm ni la....warna merah hitam.....
ditambah dengan helmet dia...knee pad...elbow pad....serba lengkap la...

mulut ayah aku memang sangat masin...sebab dia kata ni hangat2 taik ayam ja....haish....lama da aku tak main sebab rumah aku da di renovate kan....so, halaman depan umah aku diletakkan dengan tiles yang belubang2....yang membolehkan aku jatuh kalau naik.....

then ayah aku bagi kat orang aku punya roller blade tuu...ayah aku memang terkena dengan sifat murah hati....barang2 yang bersepah yang da lama dibiarkan dalam stor or di sesuatu tempat, dia akan bagi kat orang....pastu aku n mak cari tak jumpa then dia kata, ala, beli lain ja la.... -_-....ayah2....sigh*

bla...bla....bla.....

sekarang ni aku rajin gak la gi main roller blade dekat Queensbay.....mmg ok la tempat tuu.....

apa yang aku nak bagitau kat sini ialah, setelah 14 tahun aku berkecimpung dengan roller blade ni, hari ni baru FIRST time aku jatuh.....adeyh.....sakit kot......sebelum ni mana pernah jatuh....maybe sebab aku terlalu berjaga jaga kot.....tapi bila orang kata da PRO (ceyh) da tak hiraukan keselamatan, ini la jadi nya....huhu




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...