undefined...x_x | Cik Siti

Wednesday 21 September 2011

undefined...x_x

assalamualaikum and a very good night to all of people who are reading my blog....
siyes, da lama kan aku tak tulis entry....huhu....
actually, agak bz sikit since last week....dengan nak pikir pasal exam lagi....khidmat masyarakat.....hubungan insan....macam2 la.....

meh aku nak cita pasal insiden masa khidmat masyarakat hari tuu....
ada budak junior ni tegur aku.....huhu....actually, this khidmat masyarakat 2nd year yang buat....and 1st year, diaorang kena paksa untuk join....so, apa boleh buat, join je la kan...aku dulu pun cam tuu gak....takut punya pasal...hahha....ok, berbalik kpd insiden tuu, budak ni la yang dok usha blog aku...yang dok tanya aku macam2....and sebab dia jugak la aku kena cerita abes pasal AUCMS....terasa macam promoter AUCMS pun ada gak la kan...hehhe.....damn!! malu gila kot jumpa orang yang dok baca blog aku ni....hahahah

nowadays, aku malas gila nak p kelas......siyes rasa mcm nak amik cuti 1 tahun...... zzzz

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...