bila cik siti da gila.....o_o | Cik Siti

Monday 31 October 2011

bila cik siti da gila.....o_o

assalamualaikum dan selamat pagi buta....hehe
dis is last entry b4 aku tido......
siyesly aku memang gila....gila ni di kategorikan banyak jenis....so, jangan main serkap jarang la ingat aku ni gila or sakit mental...huhu....actually aku ni gila PASHMINA.....tadi masa pegi TESCO, aku beli 2 helai pashmina....boleh dikatakan setiap kali pegi TESCO, aku akan beli pashmina.....harga dia murah...RM10 ja satu helai....so apa lagi, aku borong la....hahaha...kaya tauke pakistan yang dok jual tuu...ish2.....nak tengok dak pashmina yang aku beli tadi???
i like!!

semua pakai pashmina......wink2...^_^

gambar adek aku tersesat sebentar....haha...time ni aku yang snap pic dia....bila aku suh dia snap pic aku, langsung tak cantek....haish....tak dapat la nak berposing...asyik aku ja snap gambar orang....ada ka patut dia kata dia supermodel sebab tuu gambar cantek....klau aku yang berposing, tak cantek sebab aku just photographer ja...adeyh...apa punya adek la

esok da la kena jadi driver dia...pegi anta dia skola...naseb baik la adek aku yang bongsu tuu tak nak pegi skola...keranya tak la penat sangat....esok nak kemas bilik lagi...nak buat brownies lagi...hehehe...^^

tido dulu la....=)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...