ladies day out....wit mom.... | Cik Siti

Friday 4 November 2011

ladies day out....wit mom....

tadi aku janji nak cita pasal aktiviti aku petang sabtu kan....
aku pun tak tau sejak dua menjak ni my mom akan ajak anak2 dia which mean aku and adik2 aku la....setiap kali aku balik umah ja mesti kuar makan....minggu lepas makan kat TGI fridays....tadi makan kat jusco bandar perda.....tadi my mom nyaris2 nak beli kat aku and adik aku kasut camel....urghhh.....terbeliak gak la mata ni....biar betul mak aku ni......esk aku nak ajak mak aku gi TESCO la....nak shopping pashmina...hehe....tadi masa nak balik mak aku tanya pasal buku haematology....dia kata dia nak baca pasal thalassemia....huhu....and dia kata dua tiga orang patient dia ada penyakit ovalocytosis (macam tuu kot ejaan dia)...dia kata  penyakit tuu lebih kurang macam thalassemia but tak la teruk macam thalassemia....perghhh...macam best ja sembang2 ngan my mom pasal medik ni....boleh la improve aku punya knowledge....=)
my mom and adik2 aku akan ke hongkong actually this coming 20 november....1 week kot...maybe diaorang akan pergi Disneyland....but the main reason why they want to go HK is to meet my dad there....sob3 Y_Y....so adik aku yang number3 tuu excited terlebih sampai dia nak gi universal traveler untuk shopping baju sejuk....urghhhh..annoying...bukannya ada salji pun kat HK tuu....sangat jealous di situ ya.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...