Tumblr lagi best?? | Cik Siti

Friday 23 December 2011

Tumblr lagi best??

assalamualaikum and a very good morning.....
hari isnin hari tuu aku balik la rumah aku.....pastu sembang2 la ngan adik aku pasal dia punya blog...and macam mana dia buat header segala.....pastu tetiba dia bukak cerita pasal Tumblr....aku first tau pasal kewujudan Tumble ni dari housemate aku......masa tuu tak teringin la plak nak usha2 apa itu Tumblr...tapi lepas adik aku bagitau kat aku yang sia ada Tumblr, aku pn bukak la Tumblr dia......dia kata Tumblr tuu best....sebab boleh reblog......ala, macam retweet jugak la......dia cerita bukan main kemas lagi yang dia ada 300 entry da sekarang walaupun baru sebulan buat......pastu dia bagitau pasal follower dia yang ada 17 org.....serious aku gelak terbahak bahak kot...sengal punya adik......adeyh........tapi setakat ni aku belum ada Tumblr lagi la....sebab sekarang pun agak busy......hurm....tengok la nanti2 kalau teringin sangat2 nak buat...=)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...