FACEBOOK, TWITTER NGAN BLOG | Cik Siti

Wednesday 22 February 2012

FACEBOOK, TWITTER NGAN BLOG

assalamualaikum and a very good morning again....huhu
antara FACEBOOK, TWITTER NGAN BLOG mana lagi korang suka???
bagi aku la kan........facebook tuu tempat nak merapatkan hubungan silatulrahim dengan member2 yang lama and da lost contact..........twitter pulak untuk orang yang suka ngumpat2....and bagi aku twitter agak serabut....huhu and terasa macam artis pun ada gak....sebab dok berfollow artis2....pastu depa dok gossip...hurmmmm.......and for blog, tempat aku meluahkan perasaan aku yang panjang lebar tanpa had......dan macam2 aku boleh tulis dlm blog.......which i can say blog ni memang multipurpose la......kalau ada orang follow lagi best....tapi kalau tak dak pun boleh hidup gak blog....sebab entry yang kita tulis untuk memuaskan hati sendiri......and also kalau tak da orang follow pun tak bosan......mcm twitter....cuba tgk...kalau twitter, tak dak orang follow....CONFIRM2 la bosan sangat2......=)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...