keja aku bila study week.... | Cik Siti

Friday 16 March 2012

keja aku bila study week....

assalamualaikum and a very good morning.....
hari ni tabahkan hati untuk stay up smpai subuh....hopefully tercapai la niat di hati.....hari ni da hari jumaat, which means lagi 2 hari ja lagi tinggal untuk mengulangkaji pelajaran...ceeewwaaaahhhh...
sekarang aku addicted kat honey lemonade.....serious sedap kot.......

ni aku conteng aku punya lecture note....nampak sangat bosan...-_-"

yang ni pulak button kayu yang ada cop bunga

aku kena buat lagi 2 bracelet ni sbb ada org order......btw, kena cakap kat diaorang aku akan buat lambat sikit la sebab nak final next week.....harap diaorang paham la....and aku nak kena gi beli button ni lagi 20 bijik.....=O




ni slip exam...yang baru ja gi amik.....urghhh...ada 2 module yang credit hour 5....iaitu neuroscience and GIT

muka aku skrg ni pun da naik jerawat banyak disebabkan stresss.......urghhhh.....
ok...nak sambung study balik =)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...