aku pun mau kawen gak | Cik Siti

Thursday 31 May 2012

aku pun mau kawen gak


hye there...tengah2 malam tak tau nak buat apa....huh...mengupdate blog la apa lagi...hihi....

sekarang budak2 tengah cuti skola....musim orang kawen juga sekarang ni......serious aku pun nak kawen gak......(tak mau ketinggalan di situ ya)

kenapa la orang buat kenduri kawen masa time2 cuti skola....buat la hari tak cuti skola.....kan senang...tak da la nak berebut tarikh dengan member...buatnya member pun nak kawen sama tarikh, tak ka susah....member2 yang lain tak tau nak gi kenduri yang mana satu....satgi tak pegi yang A, yang A merajuk...tak pegi yang B, yang B plak merajuk......huhu....

and also, musim ni la orang ramai yang bertambah berat badan......hari ahad hari tuu, ada 3 umah kot panggil makan kenduri......keesokan harinya plak ada jugak kenduri....tapi yang hari isnin tuu aku tak pegi pun....penat berjalan ahad hari tuu pun tak abes lagi kot......




ok...semua ikut tema....memang tak rancang pun nak pakai baju kaler biru......ahaks...tgk2 sama jugak dengan pengantin pun...hehhe...
k la....bila tulis blog ni aku rasa mengantok plak.....nite2....
adios.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...