fakta tentang TIDUR.... | Cik Siti

Tuesday 12 June 2012

fakta tentang TIDUR....



good morning semua....ntah mengapakah hati ku bergetaran.....(effect dari selalu pi dengaq orang karaoke la ni....)
tak pasai pa aku hari ni pekat sangat cakap utagha (utara)....
nak tau tak fakta menarik pasai tidur?? atau aku selalu dok panggil TIDOQ (selalu ja diajuk balik cakap aku ni bila member aku dengaq aku cakap pekat kedah)....how i miss that time....ahaks....ok, berbalik pada topik asal ye....hehehe...


mu tau dop (try cakap bahasa len tapi tak reti...so berbalik la bercakap dalam bahasa utagha) ampa tau tak yang tidoq ni bukan sekadar nak rehatkan diri ja???
selain pada merehatkan diri, kurang tidoq boleh buat daya ingatan kita terganggu...sampai tahap BUNUH DIRI....(ok yang ni tk tipu)....
sebab apa aku cakap cam tuu??? sebab ada pengalaman la....bukan aku sengaja nak bunuh diri.....ini dengan tidak di sengajakan ok....sebab aku kurang tidoq ni la, aku pi tidoq dalam keta masa tengah drive balik umah selepas kelas.....


orang yang tengok pic kereta aku mahupun tengak secara terus keta aku ni, semua kata memang da arwah da kalau macam ni....sebab memang betul2 kena kat tempat driver....ayah aku pun cakap cam tuu.....dia kata nasib baik masa aku jaga tak dengar orang baca talkin ja.....sejak pada tuu, aku kalau mengantok, aku mesti tido dulu sebelum drive....walaupun la aku kena tidoq kat umah sewa aku dulu sebelum nak balik umah mak pak aku...huhu.....


sebelum tuu, tolong klik sini dengan niat membantu.....



UNTUK TENGOK FAKTA2 LAIN TENTANG TIDOQ, SILA TENGOK SINI.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...