jom tambah duit poket | Cik Siti

Monday 18 June 2012

jom tambah duit poket


kali ini aku kembali dengan menambah duit poket....ahaks........
tau pasal says????????
nak tau tak???

la, tak sedaq da kul 3 petang...lagi 4 jam setengah aku nak buka posa da....hoorayyy!!

sebelum aku cerita lebih lanjut, nak mintak tolong buka link2 ni jap....
CARA2 untuk menggayakan HIJAB
ok, pilih la yang mana korang nak klik....nak klik smua link tuu pun aku tak kesah......lepas klik korang hayati apa yang dia tulis kat situ....
sudah????

says ni, bila korang create new account, diaorang akan bagi kat korang campaign2 yang korang boleh share.....contoh macam link2 yang aku bagi tadi......

ok, kalau tgk kat gambar ni, bila korang da sign in, korang tekan kat recommendation tuu....then akan keluar benda ni......korang pilih ja yang mana campaign korang nak share ngan member2 korang......yg mcm aku bulat2 tuu, yang tuu la campaign2 dia........


after korang share, and if ada member2 klik link2 tuu....and sebelum ni dia tak pernah klik link2 yang sama, maknanya korang da dapat RM0.20.......setiap satu klik 20sen.....memang la sikit 20sen tuu....tapi tengok ni.....

aku baru join tak smpai 2 minggu aku da dapat RM22.80.....so imagine la berapa ramai da klik.....

and kalau korang berminat, tekan link ni.....

and kalau ada apa2 pertanyaan, sila la comment ye.....


cuba bandingkan aku punya earning dulu dengan sekarang....banyak kot perbezaan.....


7 comments:

  1. wow..payment dia macamana? senang x?

    www.kisahsigemok.com

    ReplyDelete
  2. payment dia mcm nuffnang...makna kata kita kena simpan sampai RM50 baru dia akan anta email kat kita...and then kena isi form....senang kalau tau cam na nak promote campaign2 tuu....=)

    ReplyDelete
  3. buat masa sekarang dah bapa lama buat? nak pasang link senang ke?
    ada pantang2 x?

    ReplyDelete
  4. da hampir 2 bulan la buat bnda ni....kalau tgk kat post2 sebelum ni pun ada...(try cari kat label tuu "duit")....link tuu kita boleh latak kat mana2 pun....contoh kat FB or twitter....and also kita boleh pilih campaign mana yang kita nak share....pantang2?? hurmm....macam biasa la kalau letak link2 mcm ni, mesti la tak boleh klik sendiri kita punya campaign...and also earning tuu kita akan dapat setiap unique click (macam unique visitor gak la)....kalau nak promote link2 campaign ni, try la buat satu entry dan letak link tuu....kena rajin and pandai untuk dapatkan kesan yg memuaskan...hehehe....sekarang cik siti da dapat RM49.20 ni hasil daripada sikap cik siti yang mls....ada member cik siti da dapat RM20++ dalam masa 2 mggu...http://eimah2328.blogspot.com/2012/07/duit-poket-aku.html

    ReplyDelete
  5. Cik CT... bis tu tak breach contract dgn nuffnang ke?

    ReplyDelete
  6. tak breach ngan nuffnang pun....setakat ni ok ja...yang dulu kena tarik glitterati tuu sbb blog kena hack n tak ada visitor...skrg ni da ok balik ja....=)

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...