Kg. PELEK | Cik Siti

Saturday 30 June 2012

Kg. PELEK


hari jumaat semalam, nasib baik la aku buat da siap2 entry untuk auto-post......kalau tak, memang tak sempat la update entry pun......sebab semalam busy sangat2...tido kul 6 pagi tadi.....nak tau aku buat apa satu hari????


ni tolong adik aku piping hello kitty ni dengan chocolate.....

tak berapa nak clear la...sebab malam..huhu....tempat ni best untuk hang out ngan member2.....
semalam aku gi dinner kat tempat ni la dengan family aku and family pak cik aku.....

nak tengok lebih jelas tempat dia??
klik SINI

nama tempat dia kampung pelek.....


lepas balik dari makan, aroun kul 12 tgh malam jugak la sampai umah....sambung balik buat hello kitty tuu sampai abes.....fuuuhhhhh..lega.....

so hari ni aku nak mula balik update entry........

^_^


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...