minum Milo anda jadi sehat dan KUAT | Cik Siti

Thursday 28 June 2012

minum Milo anda jadi sehat dan KUAT


memandangkan aku ni tak boleh minum nescafe...sebab kalau aku minum nescafe, esok confirm demam......caffeine terlalu banyak kot....

orang cakap, minum milo ni menolong untuk kita tidur....tapi bagi aku....minum milo ni membuatkan aku boleh stay up....perrrghhhhh kan....macam mana tuu???

aku suka minum milo waktu pagi and waktu malam.....
kalau nak buat 1cawan milo...aku pakai 3-4 sudu gula, susu tepung and the important is MILO.....kadang2 aku letak lebih MILO tuu...bagi KAWWW punya......

memang dari kecik sampai la aku da besar...aku still minum milo...takdak benda lain boleh digantikan dengan milo...aku pernah try minum hot chocolate...tapi tuu hanya bertahan tak sampai sebulan...vico pun pernah....
tapi tiada apa yang boleh tandingi MILO ku seorang....(MILO tuu bukan orang k)

ni aku baru selesai mengedit pic aku bersama MILO untuk aku tweet kat twitter.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...