nyamuk dan mengandung....apa kaitan?? | Cik Siti

Friday 29 June 2012

nyamuk dan mengandung....apa kaitan??


syukur Alhamdulillah....aku siapkan 3 entry untuk di auto-post kan.....termasuklah entry ni.....
esok maybe aku nak rehat jap.....apa2 pun, blog kena sentiasa ada minimum 3 entry satu hari....1 pagi....1 tengah hari / petang....satu lagi malam.....

okok..back to the main topic......

apa kena mengena nyamuk dengan mengandung??????

nak tau???

masa mak aku mengandungkan kat adik aku yang number 2 tuu, mak aku selalu sangat tampar nyamuk sampai mati....masa tuu macam mana ntah tiba2 banyak sangat nyamuk kat umah aku....
sekarang adik aku number 2 tuu da 19 tahun.....dia tuu memang pandai pun tampar nyamuk...apa orang panggil, CEKAP....tampar nyamuk ja, mesti dapat...nak harapkan aku ni....5 kali tampar, belum tentu aku betul2 tampar nyamuk......huhuhu....


p/s : idea nak buat entry ni terlintas selepas aku nyamuk yang berlegar legar di depan aku dan aku nak tampar...tapi terlepas......huh....sangat2 la tak cekap aku ni....:'(...or maybe tangan aku ni ada lubang...hahhaa


5 comments:

  1. wow..genetiknye tu turun ke adik awk no 2 tu..pakar menampar nyamuk... =)

    ReplyDelete
  2. akak pun tgh pregnant, pernah gak tampal nyamuk sampai mati... hehe

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum. nice to know u sist.. salam kenal jg persahabatan.. ^^ . mari kujungi blog sederhana saya dan join di my blog .. http://jhadiwijaya-jhadiwijayablogspotcom.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum. nice to know u sist.. salam kenal jg persahabatan.. ^^ . mari kujungi blog sederhana saya dan join di my blog .. http://jhadiwijaya-jhadiwijayablogspotcom.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...